Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Amit még elfelejtettem

2009.08.06. 14:34 | June | Szólj hozzá!

az az, hogy írt egy régi kedves ismerősöm. Egy másik volt szaktárs, akivel szintén nagyon jóban voltam és aki csintén CSAK barát. Mindkettőnk részéről csak erről volt szó mindig! Fura, több barátom van, mint barátnőm, azt hiszem. Szóval ő is egy nagyon jó haver. Nem annyira, mint Exszaktárs. Tavaly, mikor száműzetésemet töltöttem másik telephelyünkön, akkor találkoztam vele utoljára. Ő odavalósi és akkor találkoztunk. Volt olyan, hogy mikor M meglátogatott, akkor ő is ott volt :) És akkor még megvolt a Pasi... Vicces szitu volt. Persze N nem akart semmit tőlem, mi tényleg csak haverok voltunk és dumáltunk, de akkor is jól jött ki, hogy mindketten azt hihették a másikról, hogy úgymond udvarló... és én nyílván nem világosítottam fel őket az ellenkezőjéről... :) Higgyenek, amit csak akarnak alapon! Vicces volt! M még néha azóta is emlegeti őt, mint rajongómat! Ha holnap találkozunk, el is mesélem neki, hogy képzelje csak, írt :)

Szóval N kérdezte mi van velem, hogy megy sorom, ilyesmi. Minden ilyen normális rég hallottam felőled mi újság dolgot! Válaszoltam. Ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr741292726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása