Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Beszereztem a szükséges

2009.09.22. 12:00 | June | Szólj hozzá!

tejet a tejeskávémhoz :) Erre lefőztem a kávét úgy, hogy az már egyszer lefőzött kávé volt, szóval se színe, se íze, se bűze... :( De megittam! Nem volt fincsi, de rossz sem, csak nem volt tejeskávé íze, csak édes tej. Na, mindegy! Majd holnap!

M hívott nemrég. Úgy fél órát beszélgettünk :) Elmesélte mi mindent csinált tegnap, én is elmeséltem (persze én nem csináltam semmit). Hogy miért nem hívott este azt nem kérdeztem, ő meg nem mondta. Illetve mesélte, hogy a lakásban volt úgy tízig, aztán a korán kelés, meg az edzés miatt hulla volt és miután hazament csak beesett az ágyba. Hát elfogadva és megértve! Persze ettől még hívhatott volna. Vicces vagyok, nem?! Itt háborgok, amiért nem keres, de hogy én hívnám fel... ahhh... Kész! Nevetséges vagyok! Mindegy, ez már csak így van. Ilyen vagyok... Meg meséltem neki a délutáni bababuliról és egyből mondta, hogy hűha, akkor minden kiderül. Mondtam neki, hogy nem, nem vagyok én olyan :) Mondta, hogy persze-persze, csak rá fognak kérdezni és amúgy is biztos tudják már a lebukásaink miatt... Hát igen és én sem nagyon fogok titkolózni :)

Az előbb hívtak egy állás miatt is. Interjú csütörtökön fél 10-kor. Ez is hülyeség lesz! Nem hiszem, hogy érdekelni fog a dolog, mert úgy volt meghírdetve, hogy távértékesítés, szerinted? mennyire nevezhető ez normális állásnak, na mindegy, azért elmegyek. Ezeknek legalább van irodájuk, nem mint múlkor. Viszont pénzügyi végzettséget is várnak és az én önéletrajzomban ugyan benne van ez, de még nem végeztem el. Ez az egyik tanfolyam, amit csinálok. Na, sebaj. Valami biztos lesz! 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr901399120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása