Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Nem tudom hányadik randi

2009.08.27. 08:43 | June | Szólj hozzá!

lesz ma. Eddig számoltam, de hát együtt töltött napokon vagyunk túl azóta és így nem is tudom ma hányadszor találkozunk. De ez nem is baj. :)

Hívott valamikor fél egy körül. Nem vettem fel. Nem akarom, hogy azt higgye mindig mindenkor elérhető vagyok. Persze azt sem tudom, hogy ezt miért akarom. Na sebaj! Három körül visszahívtam, de kinyomott és ő hívott fel. Jobb is ez így (ő mégiscsak ingyen beszél). Azt mondta csak azért hívott, mert akkor indult haza és lévén hosszabb út állt előtte, gondolta beszélgetünk, de mire visszahívtam már otthon volt és valamit vitt valakinek és pont akkor ért oda, szóval csak pár percet beszéltünk. Viszont este megint felhívott :) Nem számítottam rá. Vagyis persze vártam, hogy hívjon, de mikor délután elbúcsúztunk azt mondta majd holnap és ebből arra gondoltam este már nem beszélünk, de hívott :) Mindkét beszélgetésünk jobban sikerül, mint a tegnapi. Ennek örülök. A hívásokról jut eszembe, hogy M megint megjegyezte, mikor mondtam neki, hogy azt hittem este már nem hív, hogy "na ja, te meg véletlenül se hívjál fel...". Hát ez már csak így van... Én tényleg sohasem hívom. Tehát ezt megint megkaptam, ami amellett, hogy persze szemrehányás, azért jól esik, mert azt jelenti, hogy örülne, ha keresném. Tehát ma ebéd! És remélem végre tisztázzuk mi van köztünk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr61341266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása