Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Nem kicsit volt fura

2009.08.19. 10:22 | June | Szólj hozzá!

a tegnap esti beszélgetésünk... egy szar volt, le is raktuk úgy 20-30 perc elteltével... Nem is értem... Furák voltunk mind a ketten! Na mindegy, nem akarok sokat képzelni a dologba. Mármint nem a telefonbeszélgetésbe, hanem ebbe az egész kapcsolat jellegű dologba! Nem akarok csalódni! Nem akarom beleélni magam és csalódni! Szóval szerelmes álmodozásaimnak romantikus sétákról (mondjuk ilyen még nem volt) vége! Nem tudom ő mit akar, ő mit gondol erről az egészről?! Mert mondtunk minden féléket, hogy egyéjszakás kapcsolat, meg 100 km miatt semmi, meg ilyenek, de valahogy mégis naponta többször beszélünk, csinálunk szerelmesekre jellemző dolgokat, most is a 20-dikát tervezzük... Szóval azt hiszem ideje lenni megbeszélni, hogy mi ez most?!

Tehát beszéltünk este is. Hogy ma találkozunk-e az még mindig képlékeny... Remélem azért összejön, bár a tegnapi beszélgetés után nem vagyok benn biztos...

Reggel beszélgettem msn-en megint a Másikexszaktárssal. Ő és M már találkoztak. Meséltem neki is, hogy lehet megyek Pestre vele. Első kérdése volt van-e barátnője M-nek. Hát nincs, remélem nincs, vagy remélem én leszek (na, de ezeknek a gondolatoknak nem szabadna megfogalmazódnia a kis fejemben!). Szóval vele beszélgettem, aztán indultam teregetni és jött egy haverom. Illetve nem is igazán az én haverom, még a Pasi ismerkedett meg vele úgy ezer éve a kutyáik által. Szóval sokszor szoktunk beszélgetni és most is ez történt. Azt leszámítva, hogy megtudta nem vagyunk együtt Pasival, amin őszintén csodálkozott, és elmesélte, hogy ő is válófélben van... 11 év után... nem tudom miért közölte ezt velem, de hát remélem nincsenek hátsó szándékai... Bár kicsit úgy éreztem nem bánná...

Aztán az ismeretlen is írogat még. Még mindig találkozni akar velem és ő is Pesten lesz. Nem válaszoltam neki, nincs kedvem...

Szóval van pár pasi körülöttem és mégis csak M-et akarom! Nem kicsit!   

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr971321450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása