Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Ma lennénk

2009.09.02. 08:35 | June | Szólj hozzá!

9 évesek Pasival. Remélem ez neki nem jut eszébe és nem keres! Tegnap nem keresett. Az említett telefonbeszélgetés óta, ami még hétvégén történt M-éknél, nem keresett. Illetve még hétfőn írt egy sms-t, hogy reméli jól sikerült az estém, mert neki nagyon szar volt, meg mittudom én már ilyenek. Ki is töröltem egyből. Nem is érdekel!

Nagyon nincs jó kedvem! Megtörtént a beszélgetés tegnap este M-mel. A régóta várt mi van velünk, köztünk tartalmú beszélgetés. Sajnos nem szolgálhatok jó hírrel... :( Nagyon szar kedvem van. Nagyon régóta először megint szarul aludtam. Kicsit reméltem, hogy nem az van, amit igazából megbeszéltünk, hogy csak szex! Reméltem, hogy az apró jelzésekbe nem csak én látok bele többet, de sajnos ez van... Megint csalódnom kellett, ami persze várható volt és teljesen egyértelmű! Az a baj, hogy hiába volt nagy a pofám, hogy csak szex, én már a legelején sem csak azt akartam. Túlságosan tetszik hozzá a gondolkodása, a tervei, az életvitele, a baráti társasága is, meg mindene! Túlságosan nőből vagyok! Annyira reméltem, hogy mond valami biztatót, hogy azt mondja szeretné ha közünk lenne egymáshoz! De nem mondta... persze én sem mondtam... Lényegében megbeszéltük mégegyszer ugyanazt, amit már egyszer megbeszéltünk. A távkapcsolatról, meg ilyesmikről. Tehát felsoroltuk a kifogásokat! És egyikünk sem ellenkezett ellenük, nem mondtuk, hogy nem kell, hogy így legyen. Tehát végeredményben találkozgatunk amíg kedvünk van, majd anélkül, hogy bármelyikünk szemrehányást tehetne a másiknak bármiért, leléphetünk ha már nincs kedvünk egymáshoz... Ez szomorú!!! Nem akarom, hogy ne legyen kedve hozzám! Szóval ezzel telt a beszélgetésünk, ami után azért csend lett, nem a szokásos végig röhögünk beszélgetés volt... Picit több, mint fél órát beszéltünk, aztán elköszöntem, azt hiszem én akartam már letenni, rossz kedvem lett, de nem akartam, hogy ő ezt érezze, hiszen nem mutathatom ki neki, hogy nem erre számítottam. A beszélgetés alatt is teljes egyetértésben mondtam, hogy így van, ez csak szex és más semmi. Bárcsak ugyanúgy tudta volna mondani, hogy NEM, mint először a lakásában, amikor mondtam, hogy menjünk és ő mondta, hogy nem. Az akkor nagyon tetszett és valami hasonlót most is szívesen hallottam volna! De nem így lett!

Holnap elvileg ebéd, aztán megmutatom neki a szobám. Elvileg. Tegnap estig legalábbis ez volt a terv... Aztán nem tudom mi lesz ezek után... Egy biztos! Ha találkozunk most már tényleg nem hagyom, hogy bármi olyat csináljunk mint a szerelmesek! Leállítom, ha megsimogat vagy egyszerűen csak kedves. Megmondom neki, hogy örülnék ha a szavai és a tettei összhangban lennének. Szóval ha csak kufircolunk, akkor semmi olyat ne csináljunk, ami érzelmi kötődésre szolgálhat alapul! Ennyi! Amúgy is, remélhetőleg holnapra már menstruálni fogok, szóval szex kizárva. Tehát feltételezem, hogy a szobámra sem lesz kíváncsi. Ez azért érdekel, mi lesz a reakció, ha már nem kufircolhatunk meddig marad, mit csinálunk?!

A rossz kedvem legalább hozzásegít a fogyókúrámhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr981354687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása