Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Pénzvisszaszerzési stratégiám

2009.09.07. 13:44 | June | Szólj hozzá!

úgy tűnik elég jól bejött. Azt már leírtam, hogy írtam Pasinak, hogy kéne a pénz és nem gondoltam, hogy képes ilyet tenni velem. Erre válaszolt, hogy kéthetente 10ezresével tudná visszaadni, ha megfelel. Erre én, hogy de hát akkor mit keresett itt egy hete, azt hittem azért jött, mert megvolt a pénz, egyben, és vissza akarta adni?! Hát úgy tűnik mégsem. Szóval írtam neki, hogy nekem ne úgy adogassa vissza, inkább gyűjtse össze, aztán egyben. Aztán ő, hogy oké, de akkor sokat kell várnom és igazából úgysem tudott volna kibaszni velem soha (ja?). Na meg, ami a legviccesebb, hogy ne keressem (értitek?! én ne keressem!) soha többet, majd jelentkezik ha megvan a pénz. Na szép mondhatom, akkor most várhatok. Pedig megcsináltattam volna a kocsit és vettem volna csini ruhákat. Annyi jót láttam hétvégén, amikor anyuval vásároltunk. Csak nem nagyon akarok pénz költeni, de szerintem M-nek is bejönne a csini B... Megjelennék váratlanul magassarkú, szoknya, szexi, szexi összeállításban a kávézóban... Na, mindegy, azt akartam csak, hogy bejött a pénzvisszaszerzési dolog. Megkapom a pénzem, csak ki tudja mikor, ami azért kár!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr861365784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása