Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Szerinted?!

2009.07.23. 16:21 | June | Szólj hozzá!

Egy pöttyet voltam csak idegbeteg tegnap. Úgy indult a dolog, hogy szerda reggel indulunk haza... hááát... nem mondom, hogy nem számítottam rá, hogy nem így lesz, de azért erre nem számítottam... Szerinted?! éjjel egykor értünk haza... Nem is kommentálná, tovább a dolgot...

Ismerem én őket! Nem is gondoltam komolyan a reggeli indulást, de azért gondoltam délután négy körül azért összejön. Hát nem! Este kilenckor indultunk el. na, de aztán beletörődte, és feladtam a reményt. Már mindegy volt mikor érünk haza. Nem volt dolgom, szóval.

A mai program a csajokkal át lett rakva hétfőre, mert Anikó (aki terhes) ma megy leánybúcsúba. Holnap meg a Móni nem ér rá. Szóval hétfőn talizunk. Legalább ez már tuti! Mert telefonon beszéltem le a Mónival.

Jó barna vagyok. A nap jelentős részét mostanáig fürdőruhában töltöttem. Felállítottuk a tegnap beszerzett medencénket. Nagy, vízforgatós, takarófóliás, meg minden ami kell. Benn is van már a gumimatrac :) Abban lubickoltunk. Komoly feladat volt a hely kialakítása, megfelelő slag beszerzése, a szükséges vegyszerek beszerzése és megfelelő adagolása. Mind-mind komoly munka volt! De végeztünk és nagyon jót lubickoltunk!

És a végére hagytam a legfontosabbat :) Írt M! Az előbb. Mikor jöttem be már várt az üzenet. Vicces és aranyos. Nem tudom mit válaszoljak neki... Valami szintén vicceset és frappánsat kéne! Majd kitalálom, de egy picit még várni akarok és nem egyből rohanva válaszolni.

Holnapra is barnulást tervezek... semmittevést, barnulást...

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr801263266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása