Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

:)

2009.07.12. 12:23 | June | Szólj hozzá!

Hát... ma jó kedvem van! A kezdeményezésem (az a kis trükk) úgy látszik bevált... Szóval válaszoltam neki tegnap, ő is válaszolt és meghívott jövő hétre dumálni egy kávé mellett... :) :) :) Randim lesz A.M.-mel!!!!!!!! Na jó persze nem randi, csak én akarom annak hívni, de pozitív gondolkodás!!!!

Valószínű szerda, de majd még összehozzuk pontosan. Az tökéletes nekem, addig széppé kell válnom (nehéz lesz). Úgy várom! Mikor lesz már szerda?!

A Pasival változatlanul semmi, de ez most nem is érdekel... A.M. érdekel, de nagyon!!! Olyan hatással van rám, hogy... vigyorgok, hülye érzés a hasban... nem is értem...

Nagyon rá vagyok kattanva és félek, hogy akkorát fogok csalódni szerdán, hogy ő semmi érdeklődést nem mutat majd úgy irántam. De erre nem is szabad gondolnom! Oda lesz értem! Muszáj lesz! Különben megbolondulok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr891241570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása