Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Olyan volt

2007.09.26. 13:25 | June | Szólj hozzá!

ez a tegnap délután... de olyan...

Olyan nagyon boldog vagyok!!! Nagyon jó volt a délután...

Jött és egymásnak estünk... egyszerűen csak kívántam mindennél jobban az illatát a bőrét meg mindenét és annyira jó volt!!!! Csak ketten voltunk otthon. MIndent szabadott :)

Ettől függetlenül persze mondtam neki, hogy mi nem békültünk ki és ne gondolja, hogy vissza is kapott! Kérdezte mikor láthat legközelebb, mondtam én itt lakom és ha meglátogat nem küldöm el...

Azt hallgattam egész végig, hogy milyen kár, hogy csak kedd van és nem szombat, annyira maradna vagy mivel azt nem lehet elvinne magával. Mindennél jobban szeretné, hogy vele menjek meg ilyenek... Hát ez sajnos lehetetlen, még ha nem dolgoznék se mennék vele... csak nem gondolja...

Viszont mondtam neki, hogy pénteken szívesen vele megyek, de erre meg ő mondta, hogy nem jó, mert a Milánnak már megígérte, hogy elmehet vele. Hát ez van... pedig szívesen vele mentem volna, nagyon régen voltam és mondta is a Pasi, hogy már mindenki nagyon hiányol... Szóval ez van... és mivel mondta, hogy nem tudok menni, ezért elfogadtam, hogy szombaton bejövök dolgozni. Szóval ha a Milán visszamondaná már akkor sem tudnék menni. Vagy akár még el is mennék ha utána hazahozna és időben beérnék dolgozni. Persze ez csak akkor lehetséges ha a Milán visszamondja nála vagy ő szól a Milánnak, hogy velem akar menni, de erre nem sok esély van, hiszem gondolom én, hogy nem akar kiszúrni a kissráccal, aki imád vele elmenni!

Szóval röviden ennyi...

A lényeg, hogy kétszer is szeretkeztünk és csodálatos volt!!!! SZERELMES VAGYOK MEGINT!!!!  

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr10177517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása