Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Egy csöppet

2007.09.15. 17:30 | June | Szólj hozzá!

ki vagyok bukva.... én pont ma merültem bele az önsajnálatba erre megjelenik az unokatesóm és csak még mélyebbre taszít....

Itt ünnepelt a barátnőjével valami évfordulót... gondolom úgy két évesek lehetnek... szóval eljöttek a közeli falu turizmusát fellendítve egy kis nomád hétvégére egy kis paraszt házikót béreltek, favágással, tv nélkül meg ilyenek... Szóval nagy hepin megjelentek itt... azt vártam bejelentik az esküvőt is.... IRIGYELTEM ŐKET!!!!!! Nagyon nagyon irigyeltem őket!!! Mi a 7 év alatt egy évfordulót sem ünnepeltünk meg... Bizony! És bizton állíthatom, hogy nem rajtam múlt!!!

Mondjuk nem mondom örültem volna ha esküvőjük lesz! Ez azt jelentette volna, hogy találkozhattam volna azzal a sráccal, akivel egy picit több, mint egy éve összekeveredtem (ezt már említettem, neki küldtem úgy három hete e-mail-t, hogy mi van vele, de azóta sem válaszolt...) és ha találkozunk tudom, hogy jól ellettünk volna megint... Jót tenne nekem egy lagzi... egy lagzi idegen helyen, idegenek között, idegen pasikkal.... Ez most tetszene... ki is találtam miben mennék (ebből is látszik, hogy nőből vagyok)... nagyon dögös lenne a rucim... Imádom, amikor megnéznek, amikor látszik valakin, hogy tetszem neki... Jó lenne most is valami hasonlót érezni, de attól tartok ez a mostani életkörülményemben el fog kerülni... Ezért lenne jó ha összejönne a suli! Imádnám ha beülhetnék a yarisomba és elmehetnék néha Győrbe, ahol biztosan találkoznék normális emberekkel is... mert nem mondom, hogy elkerülnek a pasik, de nem tartom jelentős hódítási eseménynek, hogy egy részeg és öreg bácsi udvarol és elkéri a számom... Valami épkézláb pasi kell! Nem is pasi, hanem FÉRFI!!! Egy igazi 30 év körüli férfi!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr72166252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása