Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Arra gondoltam

2007.09.12. 16:53 | June | 1 komment

holnaptól fogyókúrázom, de azt mondják nem lehet úgy nekiállni a dolognak, hogy majd holnap, úgyhogy mától! Most ettem meg egy nagy tányér székelykáposztát és nemsokára elkészül a gombapörkölt, amiből szintén ennem kell! Így fogyókúrázom én! Amúgy is csak azért jutott eszembe, mert ez olyan divcsi!!!

Volt ma benn a munkahelyemen egy pár, két férfi, szerintem legalábbis egy pár volt... Még azt is tudom melyik lehetett a fiú és melyik a "lány"... mindennek persze nem adták egyértelmű jelét, de azért van nekem szemem az ilyesmihez... Ez persze nem rossz, meg nem is ítélem el őket meg semmi ilyesmi, egyszerűen csak ez a mai nap legnagyobb eseménye és akkor itt jegyezném meg milyen nyomorultul unalmas volt ez a nap! Az agyam meg egyszerűen nem működött.... fizikai fájdalmat éreztem, amikor gondolkodnom kellett.... pedig sokszor kellett volna, de egyszerűen nem ment! Na mindegy! Most meg a Rex-ben is buzi bácsi van... Ezt szintén nem rosszindulatból, csak ez egy ilyen meleg nap... Egyébként az idő tényleg meleg volt ma (legalábbis itt nálunk). Mentem át a dokihoz, vittem a szemészeti leletemet és rendesen meleg volt... jól is esett az elmúlt napok után!

A Pasi tegnap nem jelentkezett.... ettől a tegnap estém sírósan telt. Nem tudom miért, de rámjött hogy rossz nélküle és egyébként is, hogy mekkora szemét és utálom, meg szóval minden ilyesmi kijött belőlem és sokat sírtam..... De utálom, hogy megint sírnom kellett, olyan rég sírtam, csak nagyon nehezen megy ez a 7 év után egyedül dolog... Nem is tudom mikor lesz könnyebb, mikor fogom fel teljesen, hogy vége és egyszerűen mikor felejtem el őt????

Szeretnék szerelmes lenni!!! Nagyon szerelmes!!! Olyankor olyan boldog az ember! Vak és boldog.... Azt hiszem lehet valami összefüggés a vakság és a boldogságérzet között.... Valahogy jó lenne, ha kellenék valakinek! Rájöttem! Nem is akarok szerelmes lenni, azt akarom, hogy belém legyen szerelmes valaki! De nagyon! Hogy odalegyen értem! Hogy akarjon minden percben! Csak engem és mindíg csak engem!!!! Igen, ez tenne jót a lelkemnek! Be is kéne újítanom valakit!!! Valaki erre alkalmas személyt!!! Kár, hogy sehol a láthatáron ilyes valaki....

Más!

Ma megismerkedtem Kevinnel... ő egy nagyon helyes, jóképű, szimpatikus fiatal kutyafiú... Ő vigyáz az iroda környékére meg a kint tárolt mindenfélékre zárás után és én még csak ma találkoztam vele először, de bizton állíthatom, hogy nagyon megkedvelt engem! Egyből jött és szeretett... akarta, hogy simizzem, elterült a lábamnál, mindhatni hevert a lábaim előtt... valami ilyesmi viselkedés kéne most egy pasitól is... csak a nagy szőr és bolhák nélkül! Ez fontos! Nem szeretem a szőrös pasikat, semennyi szőr ne legyen a mellkasán, mert egyszerűen azt nem szeretem....

KELL EGY PASI!!!!!!

Valaki, aki a már felsorolt tulajdonságoknak és viselkedési formáknak megfelel :) És nem utolsó sorban nagyon jó legyen az ágyban, mert nekem már rettenetes szexhiányom van!!!! Ahhhhh......

SZENVEDEK!!!!

De nem szabad erre a témára rágörcsölni, mert akkor nem lesz belőle semmi!

Ja és, ami még nagyon fontos, hogy mindezt persze kapcsolat nélkül! Isten ments, hogy 7 év után, most hogy végre egyedül vagyok, újra lekössön valaki! Szóval kell egy férfiember, ekit használhatok!!! Mindenre!!! Aki testi és lelki igényeimet egyaránt kielégíti! Igen, ez lenne most a legjobb!!!!

Tennem is kell valamit a cél érdekében! Csak azt nemtom' mit... Sebaj! Majd azt is kitalálom!

Most megyek eszem egy kis gombát :)

Erről jut eszembe, anyunak már volt gombamérgezése és ez a gomba nem bolti, ez olyan valakinek a valakie szedte gomba... megfontolandó...

Ha nem jelentkeznék, akkor elhaláloztam :(

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr52163757

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

era 2007.09.14. 15:47:12

Tetszik, mintha valaki rólam is irna:-))
süti beállítások módosítása