Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

AZ ELSŐ

2007.08.26. 15:28 | June | Szólj hozzá!

Hát sokmindenben ez az első...

Blogban nem , mert egyszer régen már írtam, de abbahagytam. Mint sok mást az életemben a Pasi miatt.... Akit jelenleg gyűlölök és imádok, akivel jövő vasárnap lennénk 7 évesek, de múlt vasárnap feladtuk a közös életünket. Vagy inkább ő adta fel, mert nekem ahhoz se volt kedvem, hogy szakítsak. De a kapcsolatunkról majd később... most arról, hogy mik is azok az elsők.

Hát igazából nem is tudom. Az új életem ELSŐ napja.... de igazából nem, mert ugye már egy hete egyedülálló vagyok és hát az kéne, hogy az első nap legyen, de inkább legyen ez az!!!! Vagy ha nem hozzá kötöm (mármint a szakításhoz), akkor a holnapi kéne, hogy az első legyen, mert holnaptól életemben ELŐSZÖR dolgozó nő leszek!!! Bizony, holnap reggel hétre megyek a munkahelyemre, az ELSŐre. Már mostam hajat meg ilyenek és ez mind az új életem kezdetét szimbolizálja (nem mintha eddig nem szoktam volna hajat mosni :). Én nem is tudom mi lesz velem holnap. Azért kezdek dolgozni, mert a Pasival már a jövőnket terveztük, házzal meg mindennel és mivel én még suliba jártam nem éreztem magam egyenlő partnernek a terveink megvalósításához szükséges dolgok előállításában. Gondolok itt az anyagiakra nemes egyszerűséggel. Szóval úgy döntöttem átmegyek levelezőre és dolgozni kezdek, amit normális ember ugye nem csinálna, de mint köztudott én nem vagyok az.... Hát szóval így alakult a munka, mármint, hogy dolgozni fogok. Amúgy nem gáz az egész, én építésznek tanultam (eddig) és ez a munka egy építész irodában van. A munkámnak nincs köze nagyon az építészethez, inkább irodai jellegű lesz a munkaköröm (itt jegyezném meg, hogy remélem lesz időm a blogomra és ott tudok majd írni, legalábbis ezt tervezem). De holnap majd minden kiderül.

Tavaly júniusban is összevesztünk a Pasival (mint a 7 év alatt kb. 100-szor) és az unokatesómék egyik haverjával összekeveredtem. Róla azóta nem hallottam, de az előbb életemben ELŐSZÖR összeszedve minden bátorságomat írtam neki egy e-mail-t. Semmi extrát csak, hogy mi van vele. Ja, ebben az az életemben először dolog, hogy még soha egy pasival sem kezdeményeztem, ez persze semmi párkapcsolati jellegű kezdeményezés nem volt, de még ilyet se csináltam soha. A telefonszámomat is életemben egyszer adtam meg valakinek, azt is azért mert az illető annyira követhetetlen volt, hogy nem is tudtam magamról, amikor ezt tettem.

Nos, az már kiderült rólam, hogy bolond vagyok és most mondhatnám, hogy nem ez a legjellemzőbb tulajdonságom, de nincs kedvem tagadni, ami vagyok! Amúgy remélem az is kiderült mindenki számára, hogy lány vagyok, ezt csak a Pasi dolog miatt remélhetem, ami persze nem feltétlenül tette egyértelművé a dolgot, de pont ezért tisztáznám most amíg nem késő, hogy lány vagyok. 23 éves leszek decemberben. Ennyi azt hiszem elég is rólam. Már fájnak az ujjperceim úgyhogy abbahagyom, egyenlőre. Persze tanultam gépírni, két különböző gépírás vizsgám is van úgy, hogy egyeltalán nem tudok gépírni. Ez nem az oktatási rendszer szégyene, sokkal inkább az én dicsőségem és ügyességem egyik ékes bizonyítéka!

Na megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr30149434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása