Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Jön a Pasi

2007.09.25. 14:22 | June | 2 komment

Te jó ég!!! Te jó ég!!! Jön ma a Pasi! talán mire hazaérek ott is lesz...

Felhívott tegnap és elejtettem neki, miután utalgatott rá, hogy majd jön, hogy egyedül leszek ma és ennek az lett a vége, hogy jönni akar! Én meg persze nem mondtam, hogy ne jöjjön...

Most nagyon boldog vagyok! Vigyorgok egész nap és annyira várom, hogy vége legyen a munkaidőnek....

Egy órán át beszélgettünk, semmi különöset csak a szokásos kivel mi van dolog... Aztán miután letettük nem bírtam aludni... Írtam neki, hogy mire gondol most (mármint ugye akkor) és felhívott hogy ezt most miért kérdeztem meg ilyenek, aztán közölte, hogy megmondja őszintén, hogy rám.. aztán pedzegettük még a témát, aminek a vége erősen szexuális töltetű...

Én: "Min gondolkozol most? Vagy gondolkodtál a beszélgetésünk óta mostanáig?"

Aztán ugye ez után hivott fel és elmesélte. hogy rám gondolt és arra, hogy mesztelenül várom :) Miután letettük jött az sms

Pasi: "Te mire gondoltál?"

Én: "Arra, hogy mesztelenül várlak... minden szó nélkül kiszedlek a ruhádból... majd mivel türelmetlen vagyok egyből a kukidnak esek... a többi legyen a te gondolataid szerint..."

Pasi: "Remélem ez így is lesz! Nem nagyon szoktad másnap is gondolni! Szeretném ha még írnál ilyeneket, hogy mit csinálsz a kukimmal! Részletesen írd le!"

Én: "Csak lágyan, érzéssel csókolgatni kezdem...nagyon élvezem, ezért egyre hevesebben nyalogatom és szopogatom...közben a cicimet is hozzáértetem...a mellbimbómmal és a nyelvemmel felváltva kényeztetem az egyik kedvenc testrészemet rajtad..."

Pasi: "Jó volt olvasni, de jobb lenne érezni!"

Szóval ezek után most nagyon várom őt!!!!

Mindjárt mindjárt talizunk! Legalábbis csak remélni merem!    

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr61176528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2007.09.28. 10:22:54

én nem örülnék,ha kiraknád az smseim a netre:D

Sandy 2007.10.13. 17:06:41

Ez annyira perverz, nem gondoltad, hogy itt gyerekek is olvashatnak?
süti beállítások módosítása