Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Írtam tegnap,

2009.08.14. 08:08 | June | Szólj hozzá!

hogy el kéne mennem vásárolni valami klassz kis rucit arra a bizonyos mulatós estére. Szóval elmentem Nagyvárosba és vettem nacit meg felsőt is. Szerintem klassz, de valami kiegészítő kéne még hozzá. Csinos akarok lenni, ha már tényleg találkozom a barátaival. Bár ezt nem mondta, hogy így lesz, de ki tudja, én erre gondoltam, mert azt mondta, hogy elmegyünk valahova és hát csak nem csak kettesben megyünk bulizni?! Bár nem tudhatom!

Este nem hívott. Vártam, vártam, de elég korán elaludtam és nem vettem észre, amikor írt és kérdezte, hogy alszom-e. Hát erről lecsúsztam. Aludtam. Reggel írtam neki, hogy elaludtam, de hívjon a délután miatt. És már hívott is. Az előbb tettük le :) A kávézónál találkozunk, ami egy haverjáé és sütizünk. Előzetes megbeszélés alapján. Kérdeztem, hogy miért nem mehetek hozzájuk, pakolhatom le a cuccom, otthagyhatnám az autóm és utána mennénk csak oda. A válasz persze az volt, amit hallani szerettem volna, hogy fél akkor nem jutnánk el a sütizésig és ő sem nagyon tudna utána az edzésen teljesíteni :) Szóval valahogy oda kell találnom a kávézóhoz. Kettő körül találkozunk. Várom! Kíváncsi Vagyok milyen lesz!

Ő is azt mondta, amit már írtam, hogy élvezi ezt a dolgot, ami így most köztünk van és szerinte is rossz, hogy vége lesz. Mondtam, oké, akkor nem megyek. Húzhatjuk még a dolgot... Mondta, hogy akkor ő jön és visz el :) De tényleg kár, hogy annyi vágyakozás után, a még nem is tudjuk milyen beteljesedéssel, vége lesz ennek a kis játéknak...

Napközben is kaptam tőle egy sms-t. Mármint még tegnap. Annyi volt benne, hogy nem megyek ki a a fejéből... Tetszett! Kedves és gondolom, hogy őszinte volt. Szerintem így érezte és leírta, ennyi. Ezért esett jól. Aztán mint már emlíettem este nem beszéltünk, mivel elaludtam. Dél körül még hív, hogy minden oké-e a kettővel, de szerinte oké lesz.

Lassan megyek készülődni. Nem nagyon tudom mibe pakoljak. Erre az egy napra ugyanannyi cuccot viszek, mint egy hétre, hiszen bármi kellhet ugyanúgy, mint egy hét alatt. De mégsem akarok bőrönddel beállítani... az olyan idióta lenne... Nem tudom, nem tudom mi lesz... valamibe csak bele kell szórnom a cuccokat... Na, mentem! És majd írok, de most szólok, remélem (!) következő írásaim 18-as karikásak lesznek...

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr761308525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása