Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Utálom

2009.07.30. 12:18 | June | Szólj hozzá!

M-et! Még mindig ott tartok, hogy kiakadok tőle, amiért nem keres soha. Vagyis keres, de nekem az nem elég. Kevés a lelkesedése! Most is azt állítja hívott volna tegnap, de ugyebár megelőztem az sms-sel... hááát... nemtom'... De inkább elhiszem :)

Lehet, hogy jön szombaton. Kicsiny városunkban történelmi napok címen futó hétvégi programsoroztra érkezne. Azért a feltételes mód, mert van az átalakítás alatti lakása, ami miatt tegnap is sietett és dolgoznia kéne a mielőbbi beköltözésen. Igazán eljöhetne pedig! Csak ahogy a szavaiból kivettem nem csak rajta múlik a dolog, mert valamit betonozni kell és ehhez kapcsolodó munkafolyamatokat befejezni, meg segítsége is lesz és hát nem lehet őket csak úgy ugráltatni. Szóval sajnálatos módon nem tartom valószínűnek, hogy találkozunk szombaton. De azt mondta, ha nem tud jönni, akkor szerdán ebéd :) Azért a szerda, mert ugye mindkétszer szerdán találkoztunk és én mondtam neki, hogy akkor ezután minden szerdára tegyem magam szabaddá?! És erre mondta, hogy akkor ha a szombat nem, akkor a jövő szerda... Úgy legyen! De azért örülnék én a szombat + szerda összeállításnak! Amúgy F, a volt főnököm, hívta. Ők nagyon jóban vannak. Tavaly is volt ezen az eseményen, de akkor én még Pasival voltam és emlékszem pont mentünk tőlünk hozzájuk és indultunk motorozni, amikor útközben ő jött szembe. Szomorkodtam is :( Akkor azért jött, szintén F invitálására, mert cége is ajánlott fel nyereményeket és hát képviselte azt. Most a csata emlékfutásra jönne. Szeret futni és ez egy jó alkalom! Hát csak jönne!!!! Szaladhat itt, én még vizet is hűtenék be neki! Múltkor, még az első ebédünk előtt, rákerestem szerény személyére a neten és a közdősporton kívül, amit űz, ilyen maratonos futós dolgokat is találtam róla. Bizony! Komoly sportemberrel van dolgom! Ja, és ami a legfontosabb, hogy képeket is találtam róla, futás közbenieket. Olyan kis aranymaszat!!! Szóval remélem látom szombaton!

A randiról hazafelé meg találkoztam egy általános iskolai osztálytársammal. Nem dumáltunk meg ilyenek, csak köszönve elmentünk egymás mellett, mint mindig ha összefutunk. Ha már egy városban lakunk. De reggeli gépbekapcsolásnál tapasztaltam, hogy felvett msn-re. Mostani gépbekapcsolásnál meg kaptam üzenetet, hogy reméli nem gond, hogy bátorkodta felvenni velem a kapcsolatot. Hát gyorsan elrejtettem a kapcsolódási állapotom, mert nem akartam vele kommunikálni, ő még mindig be van jelentkezve. Majd ha nem lesz, akkor megosztom vele, hogy hogyan lenne baj, de most nincs kedvem, így, hogy beszélgetés lenne a vége.

Most megyek még barnulni. 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr501277414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása