Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Két nap

2009.07.29. 08:44 | June | Szólj hozzá!

telt el. Nem azért nem jelentkeztem, mert annyi, de annyi dolgom volt, hanem egyszerűen... nem is tudom, hogy miért...

Hétfőn leginkább pancsolással töltöttem a napot. Lubickoltunk egész nap. Szép barna is vagyok :) Délután aztán végül csak találkoztam a volt munkatársaimmal, Mónival és Anikóval. Az Anikó terhes. Úgy 3 hét múlva szül. Nagyon jól néz ki! Semmi terheses nincs benn. Mondtam is neki, hogy nem láttam én még ilyen jól kinéző kismamát. A pocakja nagyon nagy, bár szerinte inkább kicsi, szerinte ez egy pici gyerek. Nem tudom, nekem kimaradt ugyebár az egész, számomra hirtelen egyszer csak kilenc hónapos kismama lett. Az Anikó nagy pocakját leszámítva mindketten ugyan olyanok voltak. Jól éreztük magunkat együtt, mint mindig. A Mónival sincs semmi változás. Még mindig a Pituval van és még mindig ugyanott tartanak. Bár... a Móni nemrég megcsalta őt. Ééééés ami ebben a legviccesebb, hogy egy zarándoklaton... Hát milyen világ ez?! Férrekufircolt :) De ezt a Pitu nem tudja, csak sms-eket olvasott meg hát ugye rájött, hogy van illetve volt valami érdeklődés köztük, de semmi komolyabb. Móni csalódott. Leginkább magában. Eddig hitt a házasság, család, életünk végéig, jóban-rosszban dologban. A Pitu meg magát hibáztatja, mert már nagyon rég téma köztük a házasság, a komolyabb dolgok, de valahogy sohasem léptek. Szerintem azért mert a szívük mélyén tudják, hogy nem ez az igazi, ami köztük van. Szerintem! Szóval négy sírós, lelkizős nap után lassacskán túltették magukat rajt. A Móni szerint nem érte meg. Nem nagyon tud elszámolni a lelkiismeretével! Szerintem ez az ő baja. Legalább jól érezte magát pár napog. Jutott neki egy kis fellángolás és még szakítás sem lett belőle.

Anikóéknál találkoztunk. Megismertük a kiskutyáját, Bodzát. Nagyon kis jófej :) Aztán babacuccokat nézegettünk. Rendeltünk kaját. Ittunk... Aztán elmentünk fagyizni, oda ahol M-mel is voltam és ahol mondta a pincér, hogy nem érdemes meghalni amíg nem nyaltunk náluk... Hát tényleg fincsi volt! De a legjobb, hogy meghívtak rá minket! Anikónak mindig vannak vicces barátai ilyen helyeken... Tehát meg volt a találkozás! És nagyon jól sikerült! Jól szórakoztunk! És velük is olyan volt, mint Exszaktárssal, hogy mintha csak egy hétvége telt volna el a két találkozás között. Semmit sem változtunk és ugyanúgy elvoltunk mint rég, mikor szinte minden napot együtt töltöttünk a munkahelyen kívül is!

Az előbb csörgött a telefonom. Pasi unokatesója hívott. Az a bizonyos unokatesó... Nem vettem fel. Nem vagyok rá kíváncsi. Tegnap mikor hazaértünk a Balcsiról egy sms várt tőle, amiben csak annyi volt, hogy hogy vagyok és hogy Pasi csaja 21 éves és valami Somogyi... Hát kit érdekel ez?! Nem akarok róla tudni!!! Nem vagyok rá kíváncsi! Ki kérte, hogy számoljon be nekem ezekről?! Vagy mit hisz, hogy megint lefekszem vele, mert utálom a Pasit és ő meg adja alá a lovat?! Vagy mi a szar?! Felhúzott! Meg ne hivogasson! Családja van, feleség meg gyerek... törődjön azokkal!!!

Az sms hatására írtam M-nek. Tudom, tudom!!! Azt mondtam többet nem kezdeményezek, de nem bírtam volna ki, hogy ne tegyem meg... igen... természetesen némi bosszú vezérelt, hogy Pasinak miért van valakie és nekem miért nincs... Felidegesített az Unokatesó és kellett valami pozitív a lelkemnek! Tehát írtam M-nek. Ő meg egyből felhívott. Leszidott, hogy miért nem hívtam fel, hogy ott vagyok a Balcsin tőle 2-3 km-re. Hát mondom miért kellett volna?! Erre, hogy pedig ő akart hívni, mert ma jön megint felénk és gondolta megint találkozhatnánk, de ezek után, hogy én nem hívtam... Kérdeztem komoly-e, mondta, hogy okos lány vagyok én, nem mondja el mégegyszer, hogy ma akart hívni, csak még nem biztos hogyan és mikor ér ide, ezért nem szólt előre... Hát nem tudom elhiggyem-e, de mindegy is ha a vége az lesz, hogy ma találkozunk, bár mint mondtam nem biztos. Nem biztos, hogy megérkezik ma ide. Pedig jó lenne! Szívesen találkoznék vele. Biztos, hogy jól szórakoznánk!

Tehát ha összejön a mai randi, akkor legalább ennyi haszna lesz ennek az idióta Unokatesónak, mert ha nem írta volna tegnap azt, amit írt, akkor nem írtam volna M-nek. Bár a randi nélkül is megérte, mert beszéltünk telefonon és már az is nagyon jó volt.

Tegnap a Balcsin is jó volt! Még szebb barnaságú vagyok :) Tesómékkal mentem, anyuékkal meg ott találkoztunk, jöttek haza ugyebár nyaralásból. Szóval öten voltunk. Igazából a terv szerint azért mentünk oda, hogy kipróbáljuk a wakeboard-ot, de persze ez elmaradt. Nem mertem én kipróbálni. A többiek meg nem is akarták. Én is csak M miatt. Mert ő szokott és gondoltam kicsit imponálok neki... Hát ki ugyan nem próbáltam, de neki azt mondtam tegnap este, hogy igen. Ha ma találkozunk be is kell számolnom élményeimről :) nem tudom mi lesz... remélem nem lebukás... Nem tudom azt sem, hogy miért hazudtam ezt neki. Nem akarok hazudni. Nem is fogok többet! Neki nem!

Tehát lényegében ez egy jó hétnek indul... A hétfő a csajokkal, a kedd a Balcsi és remélem a mai délután M-mel fog telni... 

Megyek is hajat mosni :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr421274993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása