Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Rossz kedvű

2009.07.25. 17:34 | June | Szólj hozzá!

vagyok... még ugyan ott tartok, mint tegnap... idegesít ez az M gyerek... Ma sem keresett. Ha követi az eddigi szokásait, akkor holnap kell, hogy írjon vagy esetleg felhívhatna... tudom, tudom... álmodik a nyomor...

De most komolyan, miért ne hívhatna fel és mivel a jövő héten megint dolgozik, azaz jár felénk, miért ne találkozhatnánk megint?! Persze ez nem kérdés! Tudom, hogy miért nem keres és miért nem fogunk találkozni se a jövő héten, sem azután, sem azután.

Eljutottam odáig, hogy új Újpasit kell találnom, mert nem mehet ez így tovább! Nem jó ez így! Nem bírom elviselni, hogy nem kellek neki eléggé! Ez nem tetszik! Tehát váltok! Persze :) a legjobb azért az lenne, ha megkaphatnám őt, de ha nem, hát nem... Nem idegesítem magamat ezen tovább!

Ez ügyben (mármint Újpasi ügyben) az első lépés az volt, hogy elmentem ma tesómékkal annak a srácnak az éttermébe, aki annak idején a rózsacsokrot küldte, meg sok szép sms-t írt. Na, neki kellettem! Így kéne viselkedni M-nek is! Lehet, hogy ez már az ami nem lehet a tiéd kategória?! Tehát a Rózsáspasi nem kellett, mert az enyém lehetett volna és M azért kell, mert nem lehet az enyém? De akkor én azért nem kellek M-nek, mert azt hiszi, hogy simán megkapna (mint ahogyan ennek hangot is adott, mikor beszéltünk, de ezt már meséltem). Nem tudom miből gondolja ezt?! Nem értem! Komolyan mondom, nem értem én ezt! Mert kedves voltam vele és nem hajtottam el az anyjába, de hát ha egyszer kedvelem... De azt akartam kihozni a dologból, hogy ugyebár elmentünk kajálni, de a Rózsáspasi nem volt ott! Tehát nem találkoztunk. Pedig terveztem, hogy bocsánatot kérek tőle, amiért bunkó voltam. Soha nem válaszoltam neki az sms-eire, meg bunkón zártam le a dolgot is! Szóval bocsánatot kértem volna és megkérdeztem volna, hogy hallgat-e még Ákost, mert azt mondta akkoriban, hogy az egyik számról mindig én jutok az eszébe. Szóval kicsit kedveskedtem, jópofiztam volna! Mert egy ilyen szintű érdeklődés kéne most nekem, mint amit ő mutatott irányomba. Ez az M gyerek meg le van szarva. Így járt! Nem tudja mit hagyott ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr801267996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása