Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Elérkezett a várva várt

2009.07.20. 10:25 | June | Szólj hozzá!

találkozás. Tegnap délután végre találkozhattam a hallomásból a testvéreméktől már rég ismert, Tóbival. Ő nővérem barátjának munkatársa vagy ismerőse vagy mi. Igazából persze nem volt várva várt találkozás, csak poénkodtunk. Tényleg sokat hallottam már róla, ismerem családi életét, problémáit a feleségével, mindent, amit csak tesómék tudnak róla. Aztán mikor mondták, hogy jön, én nagyon lelkesen fogadtam :) Mondtam, hogy úgy izgulok, hogy végre láthatom... Lényegében ez volt a nap fénypontja. Fura figura. Jó fejnek tűnt, abból, amennyit megismertem belőle. Természetesen mindezt, mint emberről állapítottam meg, nem mint férfiről, úgy nincs róla véleményem. Bár én egyértelműen bejöttem neki. Vagy egyszerűen csak ilyen ha kedves akar lenni. Nemtom' , de annyira nem is érdekel. 

Szóval ez volt délután. Jött, dumáltunk, elmentünk fresnaps-ba, meg fagyizni.

Nem volt tévénk már szombat délután óta. Meghalt a viharban. Szóval tegnap még azt is próbáltuk visszaszerezni. A tíz emeletes ház tetején szerelgettük meg állítgattuk az antennát, illetve ilyen parabolát vagy mit. Én nyílván nem szereltem, csak azért mentem velük, hogy körülnézzek fentről. Klassz volt!

Este meg vicces sorozatokat néztünk, dumálgattunk, punnyadtunk. Ilyesmi. Lényegében ezzel telt a nap.

Ja, meg persze lestem a telefont, meg az e-mail-t, hogy nem írt-e M, de nem. Nem jelentkezett szombat óta. Ma már hétfő van és semmi... Nem tudom, hogy írhatok-e én neki, mennyire ciki ha én keresem? Mert szombaton kérdezte, hogy ízlik-e a sushi és én írtam neki, hogy csak hétfőn tudok nyilatkozni. Szóval most vagy várom, hogy megkérdezze megint, vagy megírom magamtól, hogy milyen volt?! Nos?! Nem tudom mi lenne a legjobb?!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr471256086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása