Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Lassan

2009.06.30. 12:36 | June | Szólj hozzá!

indulok vásárolni. Bár már nem sok kedvem van... mindig ez van. Lelkesen nekiindulok, majd semmmi kedvem kimozdulni. Így van ez most is...

De nem ezért jelentkezetem újra, hanem mert elgondolkodtam. Mindig azt az úgymond életfilozófiát vallottam, hogy addig jó, amig a férfi szeret jobban. Vagy legalábbis ő úgy érzi. Talán tévedtem. Talán nem így kell, hogy legyen. A Pasival a kilenc (!!!!!!) év alatt végig macska-egér játékot játszottunk (bár talán erről csak én tudtam, és talán csak én játszottam), hatalmi harcok... Értem ez alatt, hogy nem mertem annyira szeretni, mint amennyire szerettem, legalábbis nem mertem kimutatni, mert minden percben attól rettegtem, hogy ha tudja mennyire odavagyok érte, akkor nyeregben érzi magát és nem lesz ő is oda értem...

De ma úgy érzem nem akarok a következő kapcsolataimban (mert lesznek) is így érezni. Bátran akarom imádni a Következőt, mert tudni és érezni fogom, hogy bármennyire szeretem, ő még jobban szeretni fog! Bár ez kissé ugyanaz, mint az előbb elkerülni kívánt érzés... Nem tudom...

A lényeg, hogy lesz Újpasi-m, aki nagyon-nagyon odalesz értem!!!!! És mivel tudom, hogy én még nem nagyon fogok tudni odalenni valakiért (mert ez bármennyire is szomorú, de én még mindig szeretem a Pasit), ezért lesznek a számomra rendkívül élvezetesek az elkövetkezendő párkapcsolataim! Amik csak addig fognak tartani, amig az Újpasi odavan értem, kényeztet. Amint ezen érdeklődés és lelkesedés lankad, az Újpasi repül...

Durva ugyan, de ez fog mostanában boldoggá tenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr421217636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása