Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Balesetet

2007.09.24. 17:17 | June | Szólj hozzá!

szenvedtem ma... Bizony!

Nagy lelkesen bicikliztem haza. Elkerültem egy parkoló autót. Illetve elkerültem volna, de ahogy mellé értem pont akkor kinyitotta az ajtót és PUFFFFF.... lecsapott... lepaffantam....

Szegény nagyon megijedt, a kisbaba a kocsiban elkezdett bömbölni, a túloldalon parkoló autós is kiugrott ijedten és odaszaladt, az elődöm meg mögöttem jött autóval és ő is megállt és odaszaladt... de rajtam egy karcolás sem esett... a bicikli is egész jól túlélte, de az autó ajtaja azért megsínylette... A csaj nem győzött elnézést kérni! Szóval ez történt! Túléltem egy életveszélyes balesetet! Egy túlélő vagyok!!!

Amúgy más nem volt!

Nemtom' meséltem-e, hogy már mindenki tudja a munkahelyemen, hogy egyedülálló vagyok, úgyhogy közös céljukká lett, hogy nekem beszerezzenek valami fickót!!! Nem ellenkezem, semmi komoly szándék miatt, egyszerűen csak jó szorakozásnak bizonyul. Bár még semmi konkrét nem történt ezen a téren, de ki tudja mit hoz a jövő :)

Bizakodó vagyok!

Meg beteg is! Szombaton úgy ébredtem, hogy fáj a torkom, meg taknyos vagy és minden ezzel járó kellemetlenség... Kúrálom magam! Ma már jobb, de a torkom még mindig nagyon fáj! Majd csak túlélem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr59175706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása