Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Jaj, hát

2009.08.13. 08:02 | June | Szólj hozzá!

csak elfelejtettem, hogy mikor beszéltünk, majdnem az lett belőle, hogy elindult vissza, meg én is elindultam felé és ahol találkozunk ott kufircolunk a motorháztetőn... Ő teljesen komolyan 100%-ig benne lett volta, meg hát én is, de mivel menstruálok le kellett, hogy beszéljem róla. Olyan ciki, hogy elutasítottam ezt a remek ötletet, mert normál esetben indultam is volna, de lévén, hogy nem tehettem... Anyááááám........hogy ez mennyire jó lett volna..... aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

Meg azt is elfelejtettem, hogy megbeszéltük, óvszer nélkül fogunk kufizni. Ez a kérdés, mármint a védekezés kérdése, már régóta foglalkoztatott. Mikor hétfőn menstruálni kezdtem, eszembe is jutott, hogy el kéne kezdeni megint fogamzásgátlót szedni, de gondoltam csak nem akar óv nélkül kufizni, de mint kiderült, és itt idézném " Maradjunk annyiban, hogy én abban semmit sem vagyok hajlandó csinálni!" Mondta ezt arra, hogy meséltem neki, hogy egy barátnőm csak abban volt hajlandó bekapni a barátja kukiját és hogy számomra ez érthetetlen és indokolatlan mesterségesanyag fogyasztás, hát az rossz ízű... imádtam bekapni Pasi kukiját, de eszembe nem jutott volna mindezt óvval tenni... Szóval ezzel kapcsolatosan megbeszéltük, hogy óv nélkül és utalt arra, hogy sok barátja megszívta így és nem kívánt gyermekáldás követte tettét. Erre jött és ő mondta, hogy hát miért nem szállt ki az ember időben, szokta ő kérdezni ilyenkor... Hááát ezt én sem tudom... De az biztos, hogy bevettem a fogamzásgátlóm és nem szeretném, hogy nálam kiszálljon! De ez legyen meglepetés! Nem mondtam el neki. Aztán ki tudja, lehet nem fog neki tetszeni az ötletem... Mindenesetre közlöm majd vele, hogy én vigyázok magamra és nem szeretném nem magamban érezni őt! Majd meglátjuk, de kész... hogy én mennyire szenvedek... velem ilyen még nem volt... ennyire még nem kívántam senkit... élvezem, hogy ezt tettük... ez felér egy egy hetes előjátéknak... érzem, hogy nem lesz gyenge a péntekünk...

Beszéltünk róla, hogy azért ciki lesz ezek után, ha nem lesz olyan jó a dolog, mint amennyire várjuk... De mondtam neki, hogy el nem tudom képzelni, hogy ne élvezzem, mert amennyire élvezem ma (azaz szerda délután) azt, hogy csak megcsókol és hozzámér... az kész... szóval kizárt dolog, hogy ne legyen jó... Mikor este beszéltünk, ő is ezt mondta. Mondta, hogy a délután után és az után amiket tettem ő is teljesen biztos benne, hogy őrület lesz a péntek! Szerintem is :)

Miután letettük a telefont, azt is azért, mert a szenvedésünk már-már átment nem szenvedésbe... hanem... hááát nem sok kellett volna, hogy így fogalmazzak, segítsünk magunkon... Na, de azt akartam ebből kihozni, hogy letettük és kaptam egy sms-t: "Nincs olyan, amit most jobban akarnék, mint téged!" :) Nem kommentálnám :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr891306465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása