Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Milyen a szerelem?

2009.08.12. 08:19 | June | Szólj hozzá!

Mert én már nem nagyon emlékszem, de M-ért nagyon csak oda vagyok! Sokat gondolok rá. Vigyorgok állandóan, mint valami idióta. És bár nem teszem, de állandóan róla beszélnék. Megvan a fura érzés is a hasamban, még ha nem is találkozunk csak rá gondolok, akkor is, ha meg tudom, hogy találkozunk, akkor kész... végem...

És ma találkozunk! :) Közös ebéd! Ott tartottam tegnap, hogy írtam neki reggel, aztán ő sokáig nem válaszolt, majd 11 körül hívott, de nem vettem fel. Végre elkezdhetettem egy picit az én játékszabályaim szerint játszani... Eljött a pillanat, mikor ő keres és én nem vagyok elérhető... Végre nem az van, hogy várom, hogy mikor hív, hanem tudom hogy hívni fog és lehetek egy picit az elérhetetlen... Ezt a fordulópontot már régóta vártam... és ki is élvezem, mert valószínű, hogy a hétvége után nem lesz már így. Vége lesz a vágyakozás varázsának... a beteljesülés megszünteti ezt a kis erotikos hangulatot köztünk... Ami sajnálatos. Élvezem! De tudom, hogy a szexet is fogom!

Szóval ott tartottam, hogy hívott és nem vettem fel, aztán kicsit később megint hívott, de akkor sem vettem fel. Aztán este kaptam egy sms-t, hogy minden rendben van-e? Hát persze, hogy rendben csak kicsit eltűntem... Az sms-re sem válaszoltam. Aztán este kilenc után valamivel írtam neki, hogy élek nyugi és hívjon ha gondolja... :) Hát hívott! Közel két órát beszélgettünk :) Már azt hitte lekoptattam... Ez volt a cél! Még egy kis szenvedés az eddigiek mellé... Szóval cél elérve! Beszéltünk a mai ebédről, meg a hétvégéről... tetszett, ahogy reagált a dologra... Hogy ő úgy tervezte, hogy az egész hétvégét együtt tölthetnénk... sőt, hogy akár már mától vasárnapig szívesen lenne velem, kisebb-nagyobb megszakításokkal :) Persze nem vettem komolyan, aztán végülis tényleg komoly volt azt hiszem, hogy nem csak egy délutánra gondolt... Teljesen komolyan mondta, hogy nem szeretne megijeszteni, de szeretné ha tovább maradnék... Ez nagyon jólesett! Még nem tudom, hogy mikor megyek és meddig maradok. Megbeszéltük, hogy majd ma megbeszéljük mikor megyek, de azt nem hogy mikor jövök, mert addig maradok, amíg jól érzem magam. Nagyon tetszett a hozzáállása! Kicsit azt éreztem, hogy ez már lehet hogy nem csak a szexről fog szólni! És ez tetszett! Bár mondtam neki is, hogy ez tetszik, de tudom azt is, hogy van annyi esze, hogy tudja mit akarok hallani és azt mondja... a válasza, hogy ennyire nem furfangos... háááát... majd elválik...

Szóval ma ebéd. Várom! A szobamutogatás kimarad! A már ismertetett okokból. Jó lesz vele lenni az ártatlan péntek délután után úgy, hogy csak ebédelünk...   

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr501304436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása