Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Az előbb írtam

2009.08.11. 08:16 | June | Szólj hozzá!

egy sms-t M-nek. Tegnap éjjel is felhívott. Illetve először írt, aztán miután válaszoltam, felhívott. Gondolom lévén, hogy éjjel fél egy volt, előbb megtudta ébren vagyok-e. Hát nem voltam, de az sms-re felébredtem és nem hagytam volna ki vele a beszélgetést :) Mondtam is neki, hogy ő most a kedvenc éjszakai beszélgetőpartnerem! Szerdán ebéd. Hétvégén meg nemtom' mi, de találkozunk akkor is :) Sokszor mondtam már... nagy úr a szex!

Közel másfél órát beszélgettünk. Próbáltunk nem a péntek délutánról, meg nem a következő hétvégéről beszélni, de nem nagyon ment... Pedig tényleg nem kéne, mert csak nagyon beleéljük magunkat, olyat várunk ami nem lesz és az szívás. De nem tehetek róla, ha minden gondolatom a kufircolás vele...

És akkor itt a probléma! Menstruálok. Csak remélni tudom, hogy hétvégére elmúlik!!!! De ez ha a hétvégét nem is, a szerdát mindenképpen befolyásolja. Nem akartam vele szerdán kufircolni (illetve persze nagyon), de megbeszéltük, hogy megmutatom neki a szobám és hát... Nehéz lett volna megint leállni... Szóval ebből a szempontból jobb is, mert legalább mindenképpen nemet mondok, de nem akarok hülyét csinálni belőle. Nem akarom megint visszautasítani. Nem akarom, hogy azt gondolja "ez a hülye picsa szórakozik velem". Mert távol álljék tőlem! Tényleg nem! Meg olyan céljaim sincsenek, hogy várnia kelljen rám még, meg semmi ilyen női praktika jellegű dolog. Csak szerdán tényleg nem jön össze.

Meg amíg nem menstruáltam sem akartam szerdán szeretkezni (ez nem jó kifejezés, azt a szerelmesek csinálják) vele. Nem akartam, hogy utána ő legyen az, aki elmegy, hazaindul. Meg akarom tartani magamnak ezt a lehetőséget, hogy fogom magam és eljövök, amikor csak akarok és nem engem hagynak egyedül. Ezt majd neki is elmondom, ha szerdán szóba jönne ez a "szobamutogatás". Márpedig szóba fog jönni!

Már eleve a szobamutogatás is olyan fura. Még soha senki nem volt itt. Jó, persze a Pasi, de ő nem számít, illetve persze, hogy számít, de itt volt mikor kivertük a falat, beraktuk az ablakot meg mittudom én, szóval ő nem idegenként jött egyszercsak. Tehát az teljesen más. Úgy, mint most M fog, még soha senki nem volt itt. És mint említettem szeretném ha most szerdán ő sem lenne még itt. A szobám... a dolgaim... minden egy kicsit én vagyok... Fura lenne beengedni ide valakit. Na, nem misztifikálom túl, majd kiderül!

Tehát éjjel megint beszélgettünk. Elmeséltem neki 2. Exszaktárssal folytatott msn beszélgetésem, meg a titokban dugós Unokatestvér jelentkezését is. Csak úgy. Ne gondolja, hogy ő az egyetlen jelentkező.

Az sms-re azóta nem válaszolt. Gondoltam, hogy így lesz, mert fél hétre ment a mixer, készülő lakásában betonoznak. Haveri segítséggel. Elvileg azóta is hordják a betont. Tehát nem ér rá reagálni, lehet, hogy észre sem vette még. De holnap ebéd!!!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr121302066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása