Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Őrület, hogy

2009.08.09. 09:21 | June | Szólj hozzá!

a szex milyen hatással van az emberekre, illetve a férfiakra (meg persze rám). Bár ez nem volt pontos megfogalmazás, mert a szex, mint lehetőség az ami meglehetősen jelentős változást hoz a férfi viselkedésében :) 

Arra gondolok, hogy nemrég még szidtam M-et és értetlenül álltam a viselkedése előtt. Azt akartam, hogy kelljek neki és úgy viselkedjen, mint az eddigiek, akik odavoltak értem. Idegesített, hogy nem keres max hetente egyszer. Hát a péntek délután óta... mindez megváltozott... :) Picit azért rossz, hogy csak a kufircolás lehetősége miatt változott a lelkesedése, de igazán nem állíthatot, hogy bánom. Persze érdekelhetné ugyanennyire a lelkem is...

Este felhívott! Valami haverjának gyermeke született és ezt ünnepelték. Ez olyan fél tíz körül volt. Fél órát beszéltünk, de már folyton kiabáltak neki, hogy menjen, én meg igazán nem akartam feltartani. Szeretek vele beszélgetni :) Mondta, hogy előre bocs, ha részegen és később még felhív és hülyeségeket beszél. Mondtam neki, hogy biztos aranyos részegen, úgyhogy nyugodtan hívjon fel. Aztán éjjel kettőkor írt, hogy alszom, vagy olvasok, vagy esetleg szenvedek-e. Válaszoltam, hogy nem ment az olvasás és hogy szenvedek-e, hát piszkosul. :) Erre felhívott megint. :) Mondta is, hogy nem is érti mi van vele, hogy ennyit beszélgetünk... Hát, mint mondtam nagy úr a szex! De mondtam neki ne csüggedjen, hisz ma még nem beszéltünk, ekkor már másnap volt ugyebár (azaz ma). Egy és negyed órát beszélgettünk. Éjjel kettőtől negyed négyig! Persze a péntek délután képezte a beszélgetés legnagyobb részét...

Nem részletezném a témáinkat, de azt azért elmesélem, hogy megbeszéltük, hogy le kéne erről állnunk, mert mindketten eléggé be vagyuk kattanva, rá vagyunk pörögve a dologra és beleélve magunkat túlértékelhetjük a lehetőséget... szóval mi van, ha nem lesz olyan jó, mint amennyire kívánjuk már. Hisz a spontán dolgok általában jobbak?! Megbeszéltük, hogy lehet, nem jó ötlet állandóan erről álmodoznunk... Kár, hogy élvezzük és mégsem tudjuk abbahagyni... Na mindegy, majd kiderül milyen lesz... Bár én mindezek ellenére tudom, hogy nagyon jó!!!

És amit még megtudtam :) hogy jó állagú a fülem :) Ez nagyon fontos! El is mondom mindenkinek! :)

A lényeg, hogy M most úgy viselkedik, ahogyan azt szerettem volna! Ez nagyon tetszik! Kár, hogy vége lesz, amint szexeltünk. Mert vége lesz! Elmúlik ez a varázs, vágy, akarás, kívánás! Vége lesz a mostani kis játékunknak... szomorú... mert élvezem, ami most köztünk van... de tudom, hogy nagyon fogom élvezni a szexet is... Azt hiszem erre mondják, hogy valamit valamiért...

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr701297701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása