Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

2. randi :)

2009.07.29. 16:06 | June | Szólj hozzá!

Csak mert én szeretném így hívni! Nem tudom mi volt, randi vagy tényleg semmi különös csak egy ebéd egy régi ismerőssel, de legalább volt! Történt ma is valami jó velem! Sőt duplán jó! Az előbb kaptam egy állással kapcsolatban is egész jó híreket, bejutottam a második körbe! Egy motivációs levelet kellett küldenem és ennek elbírálása alapján hívják be az embereket személyes interjúra. Remélem lesz belőle valami!

De térjünk inkább vissza M-hez :) én ma is jól éreztem magam. Remélem ő is. Ő evett, én ittam. Ugyanott voltunk! Csak kicsit rövidebb ideig, mert sietett haza. Van egy átalakítás alatti lakása és téglát vittek neki. Úgy másfél óra volt csak az egész, mármint az idő, amit együtt töltöttünk... Ő elvileg most téglát cipelget. Egyedül! Felajánlottam neki a segítségemet, de azt hiszem nem vette komolyan... :( Nem tudom mi most ez az egész, mert nem értem mit akar?! Találkozunk, de ennyi... nem ír, nem hív... jó írt is, meg azt mondta komolyan hívott volna ma, de akkor is nem az igazi a lelkesedése... tényleg nem ehhez vagyok szokva. Viszont most tényleg nem hívom és írok és egyáltalán nem keresem, ezt megmondtam neki is. Kiváncsi vagyok ezek után mit lép. Amúgy a beszélgetés kicsit komolyabb mederben folyt, legalábbis nem csak a szexről beszélgettünk, amikor meg igen, azt inkább én idéztem elő... ciki is volt, de mondtam neki nem tehetek róla, de ezt hozza ki belőlem... és ez így igaz. Becsukom a szemem és az van előttem hogyan csókol meg és hogyan szeretkezünk... ez van... nem tehetek róla... Bár csak már itt tartanánk!!! Megveszek érte!!! Én csak ilyenekre gondolok és közben meg nem történik köztünk semmi intim! Ettől a falnak megyek! Bárcsak kellenék neki...

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr731275865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása