Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Megőrjít ez

2009.07.24. 19:52 | June | Szólj hozzá!

az ember... mármint M. Háromnaponta ír egy üzenetet, majd válaszolok neki, aztán ő nem válaszol... Szerinted?! Mennyire normális ez?! Kiakaszt! Kiakaszt, mert nem értem. Valaki megmagyarázhatná nekem, hogy mit jelent ez. Most vagy írjon rendesen mindig és válaszoljon, mert érdeklem... vagy egyáltalán ne keressen, mert nem érdeklem... Ez így lenne normális. Hát nem?! Mert ezt én így fel nem foghatom!

Vagy mi ez? Valami pasiújságokban olvasható taktika?! De biztos, hogy nem arra irányul, hogy hogyan szerezzünk meg egy csajt, hanem arra, hogy hogyan bolondítsuk meg...

Tegnap is írt. Minek ha nem akar semmit. Vagy ha tényleg csak kufizni akar, mint ahogyan én azt gondolom, akkor meg közölje, aztán ha tetszik a gondolat, akkor hajrá, ha nem akkor meg elhajtom... Nem veszít semmit. Mindketten csak időt nyernénk ha nem szórakoznánk így egymással, mert ez, ahogyan ő játszik velem nagyon nem tetszik. Kezd komolyan idegesíteni.

Mondom! Most már vagy lesz valami normális, férfi és nő közötti, kapcsolat felvételi szándéknyilatkozat a részéről vagy nagyon bolond leszek. Nem vagyok én ehhez szokva! Ha valakinek tetszem az mondja meg. Ha ennél több és kellek neki, akkor meg szerezzen meg! Deeee ez, ez így minden csak nem normális... Azt mindenesetre elérte vele, hogy foglalkoztat a dolog, de ő amúgy is érdekelt. Ezzel csak idegesít!

Az is idegesít, hogy nem tudok vele az én játékszabályaim szerint játszani. Nem tudok elérhetetlen lenni a számára. Azt hiszem, úgy érzi, hogy csak csettintenie kéne és az övé vagyok. És még ha ez így is van és én szívesen lennék az övé, akkor sem lehetne, hogy ő ezt tudja. Nálam ez úgy kellene, hogy működjön, hogy azt higgye nincs ilyen egyszerű dolga. Hogy azt higgye küzdenie kell. Kiakaszt!!! Valahogy át kéne billentenem a dolgot... csak nem tudom hogyan tudnám megtenni. Utálom azt érezni, hogy nem ő akarom megszerezni engem, hanem én őt! Nem szabadna ennek így lennie! Valahogy változtatni fogok ezen a felálláson és akkor nyeregben érezhetem magam! És akkor biztosan neki is jobban fogok kelleni... ha már úgy érzi, hogy neki kell megszereznie engem! Már csak valami jó kis terv kéne! Valami ami beválik... Segítség!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr61266532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása