Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Ami ma

2007.09.10. 17:27 | June | Szólj hozzá!

történt azt meg még el sem meséltem. Nem mintha bármi extra lett volna, de hát ha már naplót vezetek, akkor illik ezt is leírni, nem csak a Pasiról szól az élet!!!

Reggel autóval mentem, mert ma kellett orvosi alkalmassági vizsgálatra mennem, ez ilyen munkára való alkalmassági dolog, na mindegy, a lényeg, hogy mivel nem tudtam, hogy hova kell majd mennem, ezért mentem autóval, mondván ha messze, ne kelljen már gyalogolnom vagy bicikliznem (ez aztán a mondat! Nem kevés vessző van benn!) . Erre kiderül, hogy a kb három házzal odébb lévő rendelőbe kell mennem. Persze ettől függetlenül autóval mentem... ha már... De anyut meg nagyon sajnáltam, mert a bicaj meg lenn volt szintén, mivel az eső miatt pénteken nem azzal mentem ugye haza, hanem anyu hozott. Szóval ott volt egész hétvégén a keró és ami a lényeg, hogy anyu így jármű nélkül maradt... Szegény!!! Szégyenlem is magam! Nagyon!

Az orvosi vizsgálat meglepően komoly volt! Azt gondolná az ember, hogy bemegy, megkérdezik jól van-e, ő persze igennel válaszol, aztán kapja is a papírokat! Erre fel megnéztek mindent, amit csak kell! Szem, fül, torok, az a kínia (színes pöttyös) könyv, megnyomkodtak, meghallgattak, csíkra pisilés, meg tényleg minden... Nagyon komolyan vette a néni! De ezzel még nincs is vége, holnap meg mehetek szemészetre, mert a munkaidőm jelentős részét a monitor lesésével töltöm. A szemészetre meg már kell vizitdíjat fizetni (nem is voltam dokinál mióta ez van), 300 Ft volt, 2000-essel fizettem és visszakaptam 1700 Ft-ot 100-asokban... nem rossz, mi?! Kicsit nehéz lett a pénztárcám, de már oda is adtam anyunak, kávézza el. Nekik van autómatájuk, nekünk nincs... Nekünk igazi kávénk van. Fincsi, mindíg frissen főzött illatos kávé!!!

A biciklit meg felhoztam a kocsival, bepakkeroltam a csomeszbe és felszállítottam! Holnap talán apu megszerkeszti. Hiszen a múlt héten is megtörtént ez és nem mondanám, hogy ez túl jó jel! Szóval valami cserére szorul! Majd a yaris-om csomagtartójába úgysem fér bele semmi! :) Szóval most kell kiélveznem a nagy terek nyújtotta lehetőségeket!

Megyek is megnézem fenn van-e még, meg van-e még a szép kis autóm!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr34161960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása