Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Lebizniszeltem

2009.08.18. 17:56 | June | Szólj hozzá!

a nővéremmel, hogy csütörtökön náluk aludnék. Lévén, hogy ők úgyis itt lesznek, nem leszek útban. De azt elfelejtettem a nagy szervezkedésben, hogy a mama szülinapja lesz 20-dika. Tudtam a tv vásárlási tervről, meg minden, mégsem esett le, hogy ez ajándék lesz szülinapra. Ma jöttem rá, mikor vásárláskor tortához valókat vettünk. Na mindegy, ezért nem mondom vissza M-et és a pesti estet... Gondolom úgysem reggel indulnánk és akkor meg belefér a mama is, úgyis itt lesz nálunk és majd adok neki két puszit mielőtt elmegyek.

Ma is beszéltem már M-mel :) Elvileg este is felhív még. A csütörtököt még mindig nem beszéltük meg, de azt már mondtam neki, hogy a nővéremnél lezsíroztam a dolgot és akkor egyből kérdezte, hogy akkor mi lesz, megyünk-e, én meg mondtam neki, majd holnap megbeszéljük, mert ugye elvileg együtt ebédelünk. Aztán az előbb eszembe jutott, hogy a tesómék lakása tele van kamerákkal... (kicsit bolondok, tudom) és én azt mondtam tesómnak, hogy egyedül aludnék ott. Szóval nem tudom mennyire lebukásveszélyes a dolog. Azt sem tudom, hogy felveszi-e az eseményeket vagy csak élőben nézhető a neten. Bár nem hiszem, azt azért nem hiszem, hogy rögzítenék a dolgot és ha jól tudom, akkor csak a folyosót meg az erkélyről a kilátást látni. Na sebaj, ez nem tarthat vissza, ha amúgy minden más rendben lesz! Mi lesz ebből?!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr561320135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása