Szeretnék végre élni

Csak rólam! Meg hát persze azokról, akik kénytelen kelletlen belém ütköznek és akkorát csapódnak ezalatt, hogy muszáj megemlítenem őket.

Friss topikok

  • Memee: Sajnos a férfiaknak nem mindíg olyan egyértelmű, ami nekünk nőknek igen. Minden felé járhatnak a g... (2009.09.21. 11:38) Ez valahogy egy
  • Memee: De arik vagytok (: Kötődtök egymáshoz. Nagyon. És ha nem is akartok kapcsolatot, úgy látom mégis ... (2009.09.19. 13:48) Annyira szeretném
  • Memee: Szorítok.. látod a 9 év.. nem mersz őszintén megnyílni neki, mert félsz, hogy benne is csalódsz. M... (2009.09.17. 17:44) Egyhangúság
  • Memee: "tehát most bevonzom a munkát" ez mennyire aranyos ^-^ (2009.09.17. 16:41) Szeptember 11.
  • Memee: Dehogy fogod ugyanúgy ölelni. És még csak szeretni sem fogod ugyanúgy. Ahogy a végén is írtad, más... (2009.09.17. 14:20) Nagyon rosszul

Linkblog

Sushi vacsora

2009.07.22. 09:40 | June | Szólj hozzá!

a terv része volt, mondhati legfőbb pontja, hogy kipróbáljuk a sushit... Háááát... nem kellett volna! Nem volt jó! Nem volt rossz sem, de nem fehér embernek való. Először is 2500 Ft-ért kaptunk egy tenyérni dobozt... ezen már csak röhögni tudtunk... de ami durva, hogy még így is sok volt! Maradt belőle! Illetve nem jó kifejezés, hogy sok volt és azért maradt, inkább azért mert nem volt fincsi (bár M-nek azt írtam jó volt, de csak mert nem bírtam tovább várni azzal, hogy írjak és megírtam neki, mielőtt megérkezett a megrendelt cucc... :), de sebaj). Rendeltünk füstölt lazacosat, valami japán gombásat, meg omlettes paprikásat. Nem volt rossz! Tényleg nem mondhatnám azért rá azt, hogy ehetetlen vagy ilyesmi. Igazából ugye nem is tudjuk milyennek kell lennie. Az íze lényegében jó volt, az állagával voltak problémáim. nyílván ilyennek kell lennie, mármint kicsit ragacsosnak, mert különben nem állna így, ahogy kell, nem maradna meg ilyen formában, de...

Na, mindegy. Ez is megvolt! Kihúztam a listáról!

Mikor írtam M-nek, írtam a volt munkatársaimnak is, hogy találkozzunk már végre. Szóval összeszedtem magam és a tervezett látogatás ugyan még mindig elmaradt, de legalább találkozás lesz belőle, ha így, hogy nem megyek le nem is mindenkivel, de legalább a két legfontosabbal igen! Csütörtökre tervezzük a talit. Még nem tudom mit csinálunk. Talán fürdünk a tavon, vagy csak beülünk valahova. Nem tudom, de mindegy is! Végre dumálunk, mesélnek mi minden történt, mert bár pár dolgot M is mesélt, de hát ő mégsem bennfentes és nem tudhat mindent.

Tegnap! Azaz kedd. Délelőtt jött Zsófi, ő az unokatesónk. Tíz és van köztünk, de imádom, mindig nagyon szerettem. Emlékszem egyszer mikor még nagyon pici volt sírtam is mikor hazajöttek és én úgy éreztem nem ölelgethetem, puszilgathatom többé. Sokat játszottam vele mindig és bár már fel nőtt (nem felnőtt, hanem fel nőtt, mert előbbi azért azt hiszem túlzás lenne), azért egyértelműen kötődünk egymáshoz. Szóval meglátogatott minket. Amíg a nővérem pasija aludt (mert ő mindig inkább éjszaka csinálja a dolgait és úgy délig meg alszik) elmentünk elintéztünk pár dolgot. Lényegében dolgoztunk, mert nekik van egy cégük, illetve a pasinak, és ezzel kapcsolatos ügyeket intéztünk. Ja, meg a legfontosabb! Megvettük a GPS-em. Gyönyörű! Nagyon tetszik! Még nincs beüzemelve, de nemsokára már nyomkodhatom!

Mindezek elintézése után mentünk strandolni! Tehát a délutánt strandon töltöttük. Próbálkoztam a barnulással, de nem nagyon megy. Fog a nap rajtam egy picit, de nem vagyok az a "bazzeg, de barna vagy!" kategória. Pedig szeretnék! Majd idővel! Hazafelé bevásárultunk, itthon meg punnyadás volt. A strand, meg a nap kiszívja az ember energiáját...

Ennyi történt tegnap. M nem jelentkezett. De hát csak türelem! Mint mondtam várakozó állásponton vagyok...

Ma már szerda van. Úgy volt, hogy reggel indulunk haza, de ebből már nem lesz semmi. Még rengeteg elintéznivalójuk van nővéreméknek. Azért megyünk ma haza, csak nem mostanában... Tesóm most pakol... a pasija még alszik... csak ezután indulnak ügyeket intézni... ez biztosan sok idő...

Na sebaj! Legközelebb majd otthonról írok!

A bejegyzés trackback címe:

https://june.blog.hu/api/trackback/id/tr701260407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása